Obchodní podmínky

Kupující – fyzická nebo právnická osoba, která si objednala zboží (potraviny a nápoje), případně jejich, dovoz přes internetový portál www.brnenskyfrgal.cz ,prostřednictvím elektronického formuláře.

Prodávající – Brněnský frgál s.r.o, Zvonařka 470/2b 60200 Brno

Předmět činnosti:

Předmětem činnosti je výroba a následný prodej a rozvoz frgálů a dalších pokrmů a potravinářského zboží. Brněnský frgál provozuje Brněnský frgál s.r.o se sídlem Zvonařka 470/2b, 60200 Brno

Otevírací doba, dodávky a rozvoz:

Provozovna Brněnský frgál je místo, kde je možno uskutečnit osobní odběr a to v době 8:00 – 16:00 hod. Odběrní místo neslouží jako klasická prodejna.

Telefonické a elektronické objednávky odbavujeme v čase 8:00 - 16:00 osobně, poté je možno zanechat vzkaz na záznamníku, elektronické objednávky odbavíme následující pracovní den. Z kapacitních důvodů se může stát, že objednávky vystavené v odpoledních hodinách již nebudeme schopni okamžitě vykrýt. V tom případě se spojíme se zákazníkem a dohodneme náhradní termín dodávky. Brněnský frgál si vyhrazuje právo stanovit minimální výši objednávky dle rozpisu a právo nerozvážet mimo stanovenou oblast rozvozu, kterou se rozumí území města Brna. Osobní odběr na provozovně není omezen minimální výší objednávky.

Platební podmínky:

Za produkty a služby je možno platit v hotovosti nebo bankovním převodem přes platební portál umístěný na www.brnenskyfrgal.cz. Zákazník je povinen ihned přepočítat vrácené peníze. Na pozdější reklamace nelze brát zřetel. Veškeré platby jsou prováděny v české měně (CZK).

Produkty:

Koláče je možno objednávat celé dle druhu náplně, případně rozkrojené na polovinu dle náplně, při dodržení minimální ceny objednávky

Doručení objednávek:

Brněnský frgál se snaží doručit objednané produkty a zboží v intervalu zadaném v objednávce. Pokud to není z kapacitních důvodů možné, dopředu kupujícího informujeme a snažíme se docílit vzájemné shody. Dodávání v rámci intervalů je daní za dopravu zdarma, kterou interně realizujeme. V případě, že nastanou situace, které přímo ovlivní zpoždění dodávky (dopravní komplikace, nehoda, zhoršené povětrnostní vlivy atd.), může dojít k opoždění objednávky. V tomto případě podá pracovník příjmu objednávek informace o čase dodání. Za zpoždění, či nedodání zaviněné třetí osobou (mimo výše uvedené, též krádež, výpadek energií, přerušení dodávky vody atd.), nemůže Brněnský frgál nést odpovědnost a proto toto není důvodem oprávněné reklamace. Veškeré provedené objednávky jsou závazné a kupující je povinen za objednané zboží zaplatit celkovou cenu. Rozvoz je realizován vlastními vozidly.

Reklamace:

Brněnský frgál doporučuje na místě zkontrolovat, jestli doručené zboží souhlasí s objednávkou. Pokud je cokoliv v nepořádku, je zapotřebí neprodleně reklamovat dodávku na tel.čísle pro objednávky +420 602 740 034, případně emailem na info@brnenskýfrgal.cz. Pokud nebyly dodrženy obchodní podmínky naší firmy, či kvalita jídla, bude nabídnuta výměna za nový produkt, nebo patřičná sleva z příští objednávky či jiná alternativa. Nová objednávka bude dodána v co nejkratším termínu. Produkt lze reklamovat pouze v den, kdy byl zakoupen. Reklamace, prosím, řešte ihned.

Ochrana osobních údajů:

Potvrzením a odesláním objednávky nebo sdělením při telefonické objednávce dáváte souhlas k dalšímu využití Vámi uvedených osobních údajů za účelem registrace v zákaznické databázi a zasíláním pravidelných newsletterů nebo e-mailů s nabídkou aktuálních akcí a kampaní.

EET

Vzhledem ke skutečnosti, že obchodujeme pouze zboží vlastní výroby, povinnost evidence tržeb dle zákona pro nás nevzniká. Po tomto datu začneme naplňovat zákon o EET v tomto znění:
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“